czwartek, 27 listopada 2014

Candy u Marty, w Studio75 czyli jeszcze więcej scrapbooka :)

Jak każdy, tak i ja chętnie biorę udział w rozdaniach. A Candy u Marty jest dodatkowo kompatybilne z drugim zestawem mojego rozdania. 


Dziewczyny, które się zdecydowały na mój zestaw scrapków , niech szybko klikają w obrazek, bo może będziecie mieć szczęście i wygracie również zestaw tekturek do Marty :).
Czasu zostało niewiele bo tylko do niedzieli!

http://martapaluch.blogspot.com/2014/11/candy.html



A jeśli Wam mało to jeszcze papiery można przygarnąć. Bardzo klimatyczna kolekcja "Pan i Pani Black" ze  studio75pl.blogspot.com. Candy dopiero ruszyło, a już ma spore grono chętnych (wśród nich ja), ale w sumie nic dziwnego bo do papierów zostaną dołączone badziki i wkłady notesowe. 

http://studio75pl.blogspot.com/2014/11/mikoajkowe-candy-z-panstwem-black-give.html



Nawet jeśli nigdy nie bawiłyście się scrapbookingiem, to dzięki mojemu i tym dwóm Candy będziecie miały sporo materiałów by spróbować. Nie zwlekajcie i powodzenia! Nam wszystkim ;)
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Prawy do lewego

Prawych uprasza się o korzystanie z zamieszczonych treści i zdjęć zgodnie z przepisami świata tego, sumieniem i społeczną moralnością. Znaczy, że można zapożyczyć w/w z mojego bloga tylko do celów niekomercyjnych i każdorazowo odsyłając do źródła. Jednocześnie uświadamiam, iż skany szablonów są moją własnością, jednak niektóre treści na nich się znajdujące - nie. Informuję o tym szczerze. Nie ponoszę odpowiedzialności za niewłaściwe wykorzystanie materiałów.

Obserwatorze! Nie bądź statystyczną cyferką na blogowym liczniku. Jeśli jesteś tu po raz pierwszy - napisz coś o sobie. ('Coś' to też 'coś', ale niekoniecznie o to mi chodziło;).